luni, 20 noiembrie 2017

Ce mi-a adus weekend-ul

    In acest weekend prelungit cu o zi mi-a adus multe batai de cap si multe drumuri de facut. Trebuia sa ma duc sa vad o cabana pentru revelion, dupa aceea am mers sa facem actele de inchiriere a cabanei, iar pe final am tot iesit cu grupul de prieteni sa ne hotaram cu ce o sa mergem pana acolo, ce mancare ne aducem in mare parte si ce luam de baut.

    Deci sa incepem cu inceputul, am fost pana in Varciorog ca sa vedem mai intai cabana daca ne place. Ne-am dus acolo cu inca 2 prieteni de ai mei si cu propietarul cabanei. Am ajuns dupa un drum de vreo 40 de minute, ne dam jos si incepem sa "inspectam" locatia, peisajul, cabana. Am stat acolo cateva ore pana am mai vorbit unele chestii. Aproape ca s-a inserat. Ne-am hotarat sa o luam pentru revelion. Bun. Am zis ca ne vedem maine cu domnul Florin, proprietarul cabanei, pentru a face un contract de inchiriere. A trecut ziua. A venit ziua urmatoare, l-am sunat pe dl. Florin sa ne intalnim. Din nou, ne-am vazut cu el. am facut contractu, totul a mers foarte bine. Dupa ce am rezolvat toate astea ne-am strans grupul de prieteni cu care mergem la cabana sa ne hotaram in mare parte ce o sa luam de mancare, de baut si cu ce mergem pana acolo. Normal, ca in ori care alt grup trebuie sa inceapa si certurile.


    Dupa multe certuri si vorbe lungi am hotarat toate lucrurile. Am ajuns sa fie bine la toata lumea, ca nimeni sa nu se mai certe. Cat ai clipi mi-a trecut si weekend-ul. Nu pot zice ca nu m-am si distrat. Abia astept revelionul.

7 comentarii: