marți, 27 iunie 2017

Prima zi de practica

Azi am avut prima zi de practica. Am avut de facut curat, asa ca ne-am impartit pe 2 grupe. Cei care curata calculatoarele si cei care le demonteaza si le monteaza inapoi plus curatenia la banci.
In prima imagine putem vedea ca am dat toate calculatoarele jos si am inceput curatenie in timp ce cealalta grupa faceau curat in calculatoare.
In a doua imagine putem observa un fenomen pe cale de disparitie. Puteti sa-l admirati linistit. JK

Aici aranjam cablurile. Ne pregateam pentru asamblare. Le aranjam ca sa nu ne incalcim in ele si sa le punem cum trebuie.
Iar in ultima fotografie deja punem inapoi calculatoarele dupa ce am terminat de curatat. Fiecare dintre noi a avut cate un rol. Unul aducea calculatoarele si cablurile pe banci de pe jos, doi puneau cablurile in calculatoare, unul a curatat zona, iar ultimu aranja bancile si scaunele sa fie ordonate.
ARTICOLUL OBSERVATORULUI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu